Megan's Yoga Journey



Why do I practice at Ayurveda Yoga?
I could practice anywhere in the world.
I could move to India.
I have no ties.
Ayurveda is beyond just practice.
Ayurveda is beyond just a yoga studio.
Ayurveda is a healing arts center.
The yogis and yoginis are good.
The atmosphere is dynamic.
The programs offered are world class.
The techniques taught are universally applicable.
There is something for everyone.
The power of this space, is that when you are ready, the doors are always open to you.
All you have to do is come~

Physically, I have lost 25lbs, but what I feel and have experienced is deeper than the body.
I feel stressed less often.
When I feel stressed, I have tools to deal with the stress.
I watch my emotions more.
I see my patterns more.
There are moments of consciousness and unconsciousness.
I am practicing.
I am practicing jumping into the moment.
Every moment is an opportunity for celebration, for happiness.
Ayurveda is continuously throwing thunderbolts that illuminate my path and when I am watching, I see and feel my path.
Thunderbolts that show my patterns, my ego, my immaturity, my desires, my potential, my beauty, my wholeness, my love.
And this is just the beginning of my journey.

I love you.
Thank you.






왜 나는 아유르베다요가에서 요가 수련을 합니까?
요가 수련은 세계 어디를 가든지 가능합니다.
나는 인도로 옮겨 가서 할 수도 있습니다.
나는 아무것에도 얽매여 있지 않습니다.
아유르베다는 그냥 수련하는 것 이상입니다.
아유르베다는 단순한 요가원이 아니라 그 이상의 공간입니다.
아유르베다는 치유 예술의 센터입니다.
여기에 있는 요기와 요기니들이 좋습니다.
이곳의 분위기는 역동적입니다.
아유르베다의 프로그램은 세계적 수준입니다.
가르쳐주는 방법들이 보편적으로 적용됩니다.
아유르베다에는 모든 사람을 위한 특별한 무엇이 있습니다.
당신이 준비가 되어있는 순간 이 공간의 파워는 항상 당신에게 열려 있습니다.
그냥 오십시오~

나의 몸은 11kg 줄었지만, 몸보다 안으로 더 깊어짐을 느낍니다.
나는 전보다 스트레스를 적게 느낍니다.
스트레스가 느껴질 때, 나는 스트레스를 풀 수 있는 비법이 있습니다.
나의 감정들을 더 살펴보고 있습니다.
내 삶의 패턴들을 더 살펴보고 있습니다.
의식하는 순간이 있고 의식하지 못하는 순간도 있습니다.
나는 연습하고 있습니다.
이 순간으로 바로 오는 연습.
매순간 축제와 행복할 수 있는 상태에 있습니다.
아유르베다는 늘 나에게 번개처럼 번쩍임을 줍니다.
내가 바라보고 있는 나의 길은 나를 이끌어 주는 빛이 되고 그 길을 보고 느낄 수 있습니다.
번개처럼 번쩍임은 나의 패턴, 에고, 나의 성숙하지 못한 행위, 나의 욕망, 나의 가능성,
 나의 아름다움, 나의 전체성, 나의 사랑을 보여줍니다.
이것은 나의 길! 나의 여행을 시작하는 첫 출발입니다.

사랑합니다.
감사합니다.

Comments

Popular Posts